Tesis

Filtres aplicats:
En procés
Universitat: Universitat de Girona y Universitat Autónoma de Barcelona
Eliminar filtres

Resultats:1

Buscar a l'arxiu de tesis:

Filtres:

Mostrar nomes les tesis defensades | Mostrar nomes les tesis no defensades

Any:
2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
Universitat:
| Universitat Autònoma de Barcelona | Universitat de Barcelona | Universitat de Girona | Universitat de Girona y Universitat Autónoma de Barcelona | Universitat de Lleida | Universitat Ramon Llull | Universitat Rovira i Virgili |

La interculturalidad crítica como propuesta político-pedagógica liberadora: nuestra experiencia en Shere Rom.

Autor/a: Cristina Zhang
Director/a: Dr. Moisès Esteban-Guitart y Dr. José Luis Lalueza
Universitat: Universitat de Girona y Universitat Autónoma de Barcelona
Any: 2018
Producció generada:

Zhang-Yu, C., Camps-Orfila, S., Lalueza, J. L., García-Díaz, S. y Viñas, D. (2022). Procesos de cambio educativo en contextos de segregación escolar: una investigación basada en el diseño. Psicoperspectivas. Individuo y Sociedad, 21(1), 1-13. https://dx.doi.org/10.5027/psicoperspectivas-vol21-issue1-fulltext-2544  

Zhang-Yu, C and Zhang-Yim, JI 2021 Contranarrativas a través del teatro foro: nuestras formas de ser-en-el-mundo. Open Library of Humanities, 7(1), 1–15. https://doi.org/10.16995/olh.616

Zhang-Yu, C. (2021).Racismo institucionalen educación: reflexiones sobre la interculturalidad. Quaderns de Psicologia, 23(3), e1793. https://doi.org/10.5565/rev/qpsicologia.1793

Zhang-Yu, C., García-Díaz, S., García-Romero, D. & Lalueza, J. L. (2020). Funds of identity and self-exploration through artistic creation: addressing the voices of youth. Mind, Culture, and Activity, 28(2), 138-151. https://doi.org/10.1080/10749039.2020.1760300 

Lalueza, J. L., Zhang-Yu, C., García-Díaz, S., Camps-Orfila, S., & García-Romero, D. (2019). Fondos de Identidad y el tercer espacio: Una estrategia de legitimación cultural y diálogo para la escuela intercultural. Estudios Pedagógicos45(1), 61-81. http://dx.doi.org/10.4067/S0718-07052019000100061

 

González-Ceballos, I., Zhang-Yu, C., Llopart, M. y Subero, D. (2019). Nuevas miradas escolares. La práctica educativa en las sociedades del siglo XXI. Papeles de Trabajo sobre Cultura, Educación y Desarrollo Humano, 15(3), 64-72.

 

Esteban-Guitart, M., Lalueza, J. L., Zhang-Yu, C. & Llopart, M. (2019). Sustaining students’ cultures and identities. A qualitative study based on the Funds of knowledge and identity approaches. Sustainability, 11(12), 3400. https://doi.org/10.3390/su11123400


Defensada el 2022-06-13

Adreça URL